недеља, 20. мај 2018.

Smoothie od breskve

Najidealniji doručak mi je smoothie, to uvek prvo popijem, posle kafe, a onda pripremim nešto za užinu, jer do ručka treba izdržati.


Sastojci: 250 ml smrznutih bresaka, 125 ml jogurta od bresaka, 375 ml sok od bresaka, 2 pune kašike semenki od konoplje ili chia semenke

Priprema:  Staviti sve u blender ili štapnim mikserom samleti u glatku masu.
Ja sam koristila semenke konoplje a vi možete šta hoćete ili bez ikakvih semenki.
Poslužiti odmah.

Umesto bresaka možete da koristite bilo koje drugo voće ali onda koristite jogurt i sok od istog voća...


Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. I ja volim smoothie za doručak,k samo neka stignu domaće breskve i isprobavam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. mi sad živimo u kraju gde ima puno voćnjaka i vinograda i jedva čekam da probam to voće..

      Избриши