среда, 14. фебруар 2018.

Smoothie od malina, manga i semenke konoplje ( Raspberry Mango Hemp Smoothie )

Srećan svima dan ljubavi!!!!

Happy Valentine's Day!!!!!

Ako nemate puno vremena da pripremite ništa posebno za vaše najmilije, evo i ovaj smoothie je dovoljan...uz to, zagrljaj i poljubac i evo nam dana ljubavi...


Sastojci: 250 ml smrznutog manga, 125 g smrznutih malina, 250 ml mleka od kokosa ili badema, 65 ml gustog jogurta, 25 g semenke konoplje ( hemp seedes ) 1 kašika agava sirup ili med

Priprema: Kockice smrznutog manga staviti u blender, dodati smrznute maline, mleko, ( možete da koristite koje god mleko imate, ja sam imala bademovo mleko i koristila sam to ) gusti jogurt, semenke konoplje i zaslađivač po vašoj želji, mada lično mislim da ovde i ne treba zaslađivač. ( ja ga nisam dodavala jer mi je voće dovoljno slatko ) i sve to izblendirati dok ne dobijete glatku i gustu masu.

Sipati u čaše i poslužiti odmah.


Prijatno!!!

2 коментара: