уторак, 3. мај 2016.

Perfect brunch omelette

Odlično za nedeljni doručak sa vašom porodicim...nama je bio ručak.



Sastojci:

6 jaja
2 do 3 struka praziluka
200 g brie sir
50 ml pavlake za kuvanje
po ukusu so i biber
maslinovo ulje,maslo ili puter za prženje

Priprema:

Praziluk očistiti i dobro isprati pod mlazom hladne vode.
Iseći na polovine, ako je manji, ako je veći na četvrtine i iseckati na rezance.
U dublji tiganj sipati šta koristie, ja sam koristila maslinovo ulje, i pržiti praziluk dok ne omekša.Pobiberiti i posoliti po ukusu, promešati i isipati na tanjir.
Brie sir iseći na kockice ili šnitice.

U zavisnoti koliko ste gladni,toliko jaja koristite, mom mužu i meni je bilo dovoljno 3 jaja, umutiti jaja sa viljuškom, posoliti i pobiberiti, dodati pavlaku za kuvanje i sjediniti sve zajedno.
Možete koristiti isti tiganj ili tiganj za palačinke,dodati kap dve ulja ( ako je teflonski ) i ispržiti omlet, ja sam od 3 jaja ispržila dva omleta, jedan po jedan..
Sipati polovinu mase od jaja ( ili, ako koristite 6 jaja onda četvrtinu ) ispržiti omlet samo sa donje strane, staviti polovinu ili četvrtinu brie sira na sredinu omleta, staviti preko isprženi praziluk i vrlo pažljivi preklopiti stranice omleta, jednu preko druge, sačekati vrlo kratko da se sir počne topiti.
Izručiti na tanjir, posuti sa sitno iseckanim peršunom i poslužiti sa paradajzom i istostiranim hlebom po vašem izboru.

Jelo je vrlo izdašno i možete da ga poslužite kao doručak, ručak ili večeru.


Prijatno!!!!

1 коментар: