понедељак, 8. фебруар 2016.

Bruschetta sa prazilukom i kozjim sirom

Ja mnogo volim ove male zlogajčiće i vrlo često su mi dovoljni za ručak a takođe je idealno za predjelo, ili uz čašicu sa vašim prijateljima.


Sastojci:
1 baguette hleb
puter za hleb
6 šnita dimljene suve slanine
1 veći ili 2 manja praziluka
125 g kozjeg sira
pola kašičice italijanskog začina

Priprema:
Baguette hleb iseći na kriške debljine oko 2cm i imate dva načina da ih napravite.
Prvo je, kriške preliti sa malo maslinovog ulja,staviti u rernu da se kratko zagreje i porumeni, okrenuti da i druga strana porumeni i po želji istrljati sa čenom belog luka.
Ja sam ih ovog puta pravila malo drugačije.
U teži tiganj staviti puter,zagrejati i staviti parčiće isečenog hleba i pržiti da porumeni,okrenuti i ispržiti i drugu stranu da porumeni.
Izvaditi hleb i ostaviti na tanjiru.

U isti tiganj ispržiti sitno iseckanu suvu dimljenu slaninu,koju ste sitno iseckali i pržiti je dok ne postane hrskava. Izvaditi na tanjir, koji ste prekrili kuhinjskim papirnim ubrusom da se ocedi od masnoće.

Isipati svu mast iz tiganja ( ja sam je pokupila sa kuhinjskim papirnim ubrusom ) i tu dodati sitnije sečen praziluk i pržiti,stalno mešajući dok luk ne omekša.
Ostaviti da se ohladi.


Parčiće hleba premazati sa kozjim sirom,u koji ste dodali italijanski začin, sve izmešati zajedno, odozgore staviti ispržen praziluk, posuti sa hrskavom slaninom, posuti sa malo krupnije mlevenog bibera i poslužiti toplo, sa čašom dobro rashlađenog, belog vina.


Prijatno!!!!!

6 коментара: