понедељак, 10. август 2015.

Kolač sa tikvicama i orasima

Nema još mnogo njih koji bi na ovo vreme pekli kolače, ali obećala sam mužu i obećanje moram da ispunim.



Sastojci:

300 g brašna
4 g praška za pecivo
14 g sode bikarbone
pola kašičice soli
3 jaja
175 g šećera
250 g izrendanih i oceđenih tikvica
100 ml ulja
150 g gustog grčkog jogurta
150 g iseckanih oraha
korica i sok od 1 limuna
1 kašičica ili 1 kesica vanilinog šećera ( može i ona sa ukusom limuna )

Priprema:

U manju zdelu prosejati brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu.
U veću zdelu umutiti jaja sa postepenim dodavanjem šećera i vanile dok ne dobijete gustu i svetlu masu, dodati ulje,so,limunovu koricu i sok ( oko 4 kašike ) i gusti grčki jogurt i umutiti sve zajedno.

Tikvice, koje ste prethodno izrendali, ocediti i staviti ih na stranu.
Orahe sitnije iseckati ( ja ne znam zašto su moji orasi potamneli, možda sam trebala peći na nižoj temperaturi, ali obično sve pečem na istoj temperaturi kao i sada ) i ostaviti i njih sa strane.

Dodavati prosejano brašno po malo i žicom sjediniti sa masom od jaja, dodati seckane orahe i na kraju umešati sa žicom,isceđene tikvice i sjediniti sve zajedno.

Ovaj kolač bi trebao da se peče u kalupu za kuglof ali moji su pitaj boga u kojoj kutiji ja sam pekla u mali pekač, veličine 30cm X 20cm,koji sam prekrila papirom za pečenje,ako pečete u kuglofu, obavezno podmazati sa puterom i pobrašniti.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko 40 do 45 minuta,ali prvo proveriti sa čačkalicom da li je sredina pečena.
Posuti sa šećerom u prahu i poslužiti.

Ideja je odavde sa nekim mojim malim izmenama.


Prijatno!!!!!

2 коментара:

  1. I ja sam Vam se pridruzila na pecenju kolaca na jucerasnih beogradskih 35 stepeni ali junskih. Svi su bili srecni i zadovoljni. Kupali su se u prelepim ukusima, ja, naravno, u znoju ne sluteci da jedu tikvice koje niko u kuci, sem mene, ne voli. Nisu mi poverovali kada sam im priznala sastav kolaca. Hvala na predivnom receptu.

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, nije ti baš bilo lako na toj vrućini...i kod nas su paklene vrućine i klime rade u najveće...imam i ja jednog koji neće tikvice ni da vidi, ali je ovaj kolač jeo u slast ...imam ovde još jedan recept koji je sa čokoladom, taj kolač deca obožavaju a ne znaju da ima tikvica u njima. Od srca ti se zahvaljujem i neka vam je prijatno:)))

    ОдговориИзбриши