четвртак, 6. јун 2019.

Palačinke sa mirođijom i dimljenim lososom

Palačinke volimo na svaki mogući način. Idealno kao predjelo ili kao mala zakuska za vaše goste, takođe se mogu poslužiti i na švedskom stolu, hladne.



Sastojci za palačinke:

2 jaja
190 g brašna
500 ml mleka
8 g praška za pecivo
30 ml ulja ili otopljenog putera
po prstohvat šećera i soli
2 pune kašike sitno iseckane mirođije

i još:

100 g dimljenog lososa
100 g kisele pavlake


Priprema:

Umutiti jaja, dodati šećer, so, ulje, sitno iseckanu mirođiju i mleko i sjediniti sve zajedno i na kraju dodati brašno i prašak za pecivo i umutiti sve zajedno u glatku smesu bez grudvica.
Pokriti i ostaviti sa strane da odstoji petnaestak minuta.

Zagrejati tiganj ( ja za prvu palačinku stavim u tiganj nekoliko kapi ulja, kasnije više ne ) sipati po manju punu kutlaču i okretati tiganj svuda okolo da smesa pokrije dno tiganja.
Pržiti oko minut dva, okrenuti i pržiti još jedan minut.

Palačinke se mogu napraviti i ranije, zaviti i držati u frižideru do upotrebe.

Svaku palačinku premazati sa malo kisele pavlake ( ako hoćete možete izmešati pola kisele pavlake pola majoneza ) pobiberiti i staviti po tanki listić dimljenog lososa i saviti u trougao.


Ja sam se malo igrala pa sam ih uvijalu na ovaj način, kao što je i u originalnom receptu.


Poslužiti hladne, uz pivo, belo vino ili šta vi već volite.

Prijatno!!!!

6 коментара:

  1. Palacinke su stvarno zahvalne za razno-razne, slatke ili slane kreacije....I svi ih vole, sto je najvaznije!

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam palačinke, ali nikako da se maknem od slatkih. Ovaj recept mi se baš sviđa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih volim na bilo koji načlin...u pravu si, nekad je teško odlučiti se za nešto slano....

      Избриши