недеља, 28. децембар 2014.

Trostruki čokoladni cheese cake

Ako volite čokoladu i chesse cake, idealna kombinacija, probajte, možda će vam se dopasti. Torta, koju ne morate peći.

Domaćica za ovomesečnu blogersku igricu "Ajme,koliko nas je " je naša blogerica Emina sa bloga " Happiness is homemade " koja nam je zadala temu slatka pavlaka i njoj šaljem ovaj recept.


Sastojci:

350 g čokoladnog keksa
100 g otopljenog slatkog putera
500 g krem sir, sobne temperature
100 g šećera u prahu
100 g tamne čokolade sa najmanje 70% kakaoa
100 g mlečne čokolade
100 g bele čokolade
250 ml + 3 pune kašike slatke pavlake

Priprema:

Čokoladni keks ( ako nemate čokoladni keks samleti običan keks i dodati 2 kašike kakao i sve sjediniti ) samleti u multipraktiku da dobijete lepu glatku smesu, dodati otopljen i prohlađen puter i sjediniti sve zajedno.
Kalup za torte, veličine 25 cm, obložiti sa ovom smesom dno i stranice. Kad oblažete stranice, ne mora da bude svuda ravno, meni lepše izgleda kad je visina različita.
Staviti u zamrzivač.


Staviti šerpicu sa vodom a preko staviti vatrostalnu zdelu. U nju staviti kašiku slatke pavlake i izlomljenu tamnu čokoladu i pustiti da se otopi,povremeno promešati.
Za to vreme umutiti krem sir, sobne temperature sa prah šećerom i podeliti na 3 jednaka dela.
Takođe umutiti 250 ml hladne slatke pavlake u šlag.
Kad se čokolada otopila,kratko je prohladiti da ne bude vrela i dodati trećinu umućenog krem sira i žicom za mućenje dobro sjediniti i na kraju dodati trećinu umućene slatke pavlake i sjediniti.
Izvaditi kalup iz zamrzivača i sipati pripremljenu smesu u kalup,poravnjati i ponovo vratiti u zamrzivač.


Sad tako isto napraviti sa mlečnom čokoladon, znači prvo je otopiti sa kašikom slatke pavlake i mešajući, kratko je prohladiti, dodati drugu trećinu umućenog krem sira,sjediniti sa žicom za mućenje i na kraju dodati drugu trećinu umućene slatke pavlake i sjediniti sa krem sirom i čokoladom.
Izvaditi kalup iz zamrzivača i sipati mlečnu smesu preko prethodne. Poravnjati i vratiti u zamrzivač.


Na kraju je bela čokolada. Uraditi sve isto kao i sa prethodne dve čokolade, poravnjati. Pokriti sa sa samolepljivom folijom i ostaviti preko noći u frižider.


Kad treba da je poslužite, napraviti trakice od istopljene čokolade u sve tri boje ( ja nisam ) ili samo izrendati sve tri čokolade preko pripremljene torte,seći i poslužiti.
Ja sam je dekorisala sa svežim malinama i bademima,koji su preliveni čokoladom.
Koristila sam belgijsku kuvertura čokoladu.

Na žalost, presek nemam, jer nije baš sve jedno slikati ispred dvadesetak ljudi.
Možete ga videti na originalnom linku.Da biste lakše sekli tortu, seći sa toplim i čistim nožem i neka je torta hladna.

Prijatno!!!!

12 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala ti puno, draga Mila. Ako si ljubitelj torti od sira i čokolade, onda je ovo torta za tebe. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. I love it, Zoki, and I'm sure I will fall in love with your cake as soon as I taste it!
    Hugs and kisses!

    ОдговориИзбриши
  3. Super je, jako lijepo izgleda , a sigurno je i divnog okusa, odlično Zorice !

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam probala vrlo malo i za mene je odlična a mislim da je idealna za sve čokoljupce i siropljupce.Hvala ti puno.

    ОдговориИзбриши
  5. Od svih prijava koje si poslala za Ajme koliko nas je, ne znam koja mi je draža ali sve tvoje torte su prekrasno dekorirane i jako fino izgledaju. Moji obožavaju cheesecake tako da bilježim recept :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam kako da ti se zahvalim i da ti kažem... veoma sam srećna da su ti se ovi recepti dopali. Topli pozdrav i od srca ti hvala.

      Избриши