уторак, 11. март 2014.

Italijanske pečene paprike

U moru recepata ko će znati da li je recept dobar ili nije...ovaj mi je davno zapao za oko, ali nikako da stignem da ga isprobam.
Danas mi je bio idealan dan, znala sam da nam dolazi prijatelj u posetu koji ne jede meso i odlučila sam da nam ove paprike budu za ručak....ako volite sir  i paprike, volećete i ovo jelo.


 Sastojci:
originalni recept

4 crvene paprike
15-16 maslina bez koštica
4-5 čena belog luka
3-4 struka mladog luka ( i ne mora )
1 kašika sitno seckanog peršuna
1 kašika sitno seckane nane
3 kašike prezli
50 ml maslinovog ulja
120 ml belog vina
250 g punomasnog kravljeg sira
50 g rendanog Gouda sir
sveže mleveni biber

Priprema:

Paprike oprati i preseći na pola, očistiti od semenki i dršaka.

Podmazati vatrostalnu posudu i naređati paprike. ( ja sam koristila pek papir i nisam podmazala )

Masline, beli luk i mladi luk sitno iseckati i posuti preko paprika,preko toga posuti sa izmrvljenim sirom, preko staviti izrendani gouda sir i završiti sa mrvicama.

U jednu zdelicu staviti vino, maslinovo ulje, sitno iseckan pešun i nanu,dodati sveže samleveni biber i sve to izmešati sa viljuškom i preliti preko paprika. ( ne treba soliti jer sir je dovoljno slan )





Rernu uključiti na 190*C.

Preko paprika staviti pek papir ( da vam se ne zalepi sir za foliju ) preko pokriti sa folijom,zatvoriti sa svih strana i peći zatvoreno oko 25 do 30 minuta, otvoriti foliju,skloniti pek papir i peći još 10 do 15 da vam lepo porumeni odozgore.

Poslužiti toplo.


Prijatno!!!!!





6 коментара:

  1. Paprike obožavam u svim oblicima, pogotovo crvene.. Ovakve još nisam probala, a izgledaju prefino!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj ti si kao i ja...paprike, sir i luk i ne treba mi ništa više. Od srca ti hvala.

      Избриши
  2. Ovo je pravi obrok za moju mamu, ona obožava pečene paprike, a sa svim ovim dodacima postaju prava delicija, rado ću joj ih ovako pripremiti !

    ОдговориИзбриши
  3. Замечательное блюдо,очень люблю запеченный перец!!!:))

    ОдговориИзбриши