недеља, 16. јун 2013.

Hrskave pita rolnice

Idealno kao "finger foods" ili za doručak sa jogurtom 



Sastojci:


     500 g kora za pite
     300 g belog sira
     150 g blanširanog spanaća
     4 do 5 jajeta
      panko mrvice
      ulje za prženje

Priprema:

Kore za pitu iseći na komade kolike rolnice želite da vam budu, naše kore su ovde manje od vaših, i ja sam svaku isekla na 4 dela.

U jednu zdelu umutiti 2 jaja viljuškom, dodati izmrvljeni beli sir ( ja koristim kremastu fetu ) blanširan, sitno iseckan i dobro oceđen spanać i sve to sjediniti. Ja nisam solila jer mi je sir dovoljno slan.

Na svaku četvrtinu kore staviti po kašićicu-dve smese od sira, podviti krajeve da fil ne iscuri i urolati.Tako raditi dok imate materijala.

Preostala jaja umutiti sa viljuškom a u drugi tanjir staviti panko mrvice ( prave se samo od sredine belog hleba, koji se samelje u multipraktik i osuše u rerni ).
Sipati ulje u tiganj  i zagrejati na osrednjoj temperaturi, svaku rolnicu umočiti prvo u jaje pa u mrvice i pržiti dok ne dobijete zlatno braon bojicu.
Poslužiti tople.


Prijatno!!!

2 коментара: