субота, 8. децембар 2012.

Nedelja prijateljstva

       Ovo je napisao Andy Roony, čovek koji ima dar reći toliko puno sa malo reči.



Naučila sam. Najbolja učionica na svetu pod nogama je starije osobe.

Naučila sam.Kad voliš, to se vidi.

Naučila sam. Ako mi samo jedna osoba kaze “ulepšao si mi dan” ulepšala mi je dan.

Naučila sam. Usnulo dete u naručju najmirniji je osećaj na svetu.

Naučila sam. Biti dobar mnogo je vaznije nego biti u pravu.

Naučila sam. Nikada ne treba odbiti detetov dar.

Naučila sam. Uvek mogu moliti za nekoga, ako već nemam snage pomoći mu na drugi način.

Naučila sam. Koliko god život od tebe traži ozbiljnost, svako treba prijatelja s kojim se može glupirati.

Naučila sam. Ponekad je osobu dovoljno uzeti za ruku i razumeti je srcem.

Naučila sam. Obične šetnje s ocem u letnim večerima po kvartu kada sam bila dete, čuda su učinile za mene odraslu.

Nuačila sam. Život je poput role toaletnog papira. Što se vise bliži kraju, brže se troši.

Naučila sam. Dobro da nam Bog ne daje sve što tražimo.

Naučila sam. Novac ne kupuje klasu.

Naučila sam. Male svakodnevne stvari čine život tako izvanrednim.

Naučila sam. Ispod svačije tvrde ljušture je neko kome treba poštivanje i ljubav.

Naučila sam. Ignoriranje činjenica ne menja ih.

Naučila sam. Kada se planiraš nekim izjednačavati, samo mu dozvoljavaš da te nastavlja ranjavati.

Naučila sam. Ljubav, ne vreme, leči sve rane.

Naučila sam. Najlakši način da postanem velika osoba je okružiti se drugima pametnijima od mene.

Naučila sam. Svako koga sretneš zaslužuje da ga pozdraviš s osmehom.

Naučila sam. Niko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega.

Naučila sam. Život je grub, ali ja sam još grublja.

Naučila sam. Mogućnosti nisu nikada izgubljene; neko će iskoristiti one koje si ti propustio.

Naučila sam. Kada udomljuješ ogorčenost, sreća će otići drugamo.

Naučila sam. Da sam mami barem još jednom rekla da je volim pre nego je umrla.

Naučila sam. Svoje reči treba sačuvati mekima i nežnima, jer ćeš ih sutra možda morati pojesti.
 
Naučila sam. Osmeh je besplatan način da poboljšaš svoje izglede.
 
Naučila sam. Kada te novorođeno unuče uhvati ručicom za mali prst, povezali ste se za celi život.
 
Naučila sam. Svako želi živeti na vrhu planine, ali sva sreća i radost događa se penjući se na nju.
 
Naučila sam. Što manje vremena imam, više posla napravim.

Uživajte svi i naučite nešto odavde!!!!


                                

Нема коментара:

Постави коментар